Aizvadīta otrā nedēļa kopš “Maxima Latvija” ieviesa iniciatīvu “Zemo cenu grozs”, ko īsteno saskaņā ar pārtikas cenu memorandu. Pircēju interese par groza produktiem strauji augusi – pieprasījums vidēji pieaudzis par 90 %. Top pirktākie produkti bijuši: arbūzs, kartupeļi, tomāti, kefīrs un lasis. Vidējais cenu samazinājums pirmās nedēļas zemo cenu grozam bijis aptuveni 25 %, un no 10 produktiem 40 % ir bijuši no vietējiem ražotājiem. Ar būtisku ziņu pircējiem klajā nācis tirgotājs “Maxima”
“Kā viens no pirmajiem pārtikas cenu memoranda iniciatīvas īstenotājiem, esam apņēmušies nodrošināt šo piedāvājumu pircējiem ilgtermiņā, cieši sadarbojoties ar piegādātājiem un investējot būtiskus resursus, lai saglabātu zemas cenas. Augstais pieprasījums skaidri apliecina, ka šādu iniciatīvu Latvijas iedzīvotāji novērtē. Otrās nedēļas “Zemo cenu groza” produktu vidējais uzcenojums bijis jau atkal tuvu nullei, sniedzot iespēju klientiem iegādāties preces īpaši izdevīgi. Paralēli zemo cenu grozam katru nedēļu arī turpināsim nodrošināt dažādas atlaides, akcijas un citas cenu iniciatīvas tūkstošiem pārtikas un pirmās nepieciešamības precēm,” stāsta Edvīns Lakstīgala, “Maxima Latvija” kategoriju vadības un iepirkumu direktors.
Šīs nedēļas aktuālais produktu grozs ir pieejams līdz 14. jūlijam un tas arī šoreiz ietver 40 % vietējo ražotāju īpatsvaru. Tā saturs ir publicēts “Maxima” iknedēļas akciju avīzē un ir īpaši marķēts veikalu plauktos. Papildu informācija par grozā iekļautajiem produktiem pieejama arī “Maxima” mājaslapā, mobilajā aplikācijā, sociālajos tīklos, kā arī citos kanālos. Jaunākais “Maxima Latvija” zemo cenu pārtikas grozs pieejams šeit: https://www.maxima.lv/zemocenugrozs.