Lai pasta un maksājumu pakalpojumi būtu vienlīdz ērti pieejami arī iedzīvotājiem ārpus lielākajām pilsētām un reģionu centriem, Latvijas Pasts piedāvā izmantot pakalpojumu Pastnieks mājās. Tas ir ērts veids, kā uzņēmuma nodrošinātos pakalpojumus saņemt savā dzīvesvietā, nemērojot ceļu uz pasta nodaļu, turklāt no februāra klienti pie pastnieka var norēķināties arī ar bezkontakta maksājumu karti. Ar pamatīgu jaunumu klientiem klajā nācis “Latvijas Pasts”
Pagājušajā gadā, izmantojot pakalpojumu Pastnieks mājāsLatvijas Pasta klienti vidēji mēnesī veikuši ap 18 500 darījumu. Visbiežāk, tas ir, ap 40 %, pastnieka vizīti mājās pieteica klienti Latgales reģionā, kam seko iedzīvotāji Kurzemē (25 %), Vidzemē un Zemgalē (ap 17 %). Lielākais pieprasījums gada otrajā pusē pēc šī pakalpojuma bijis Krāslavas, Madonas, Alūksnes, Gulbenes, Jēkabpils, Dienvidkurzemes un Talsu novadā, savukārt iecienītākie pakalpojumi: dažādu rēķinu apmaksa, un gada noslēgumā – preses izdevumu abonēšana.
Uzlabojot pakalpojuma pieejamību, Latvijas Pasts paplašinājis tā funkcionalitāti, un no šī gada februāra par saņemtajiem pakalpojumiem pie pastnieka iespējams norēķināties arī ar bezkontakta maksājuma karti. Šis risinājums nodrošināts, sadarbojoties ar  banku Citadele un Samsung Electronics.
Sākotnēji par pakalpojumiem ar bezkontakta maksājumu karti varēs samaksāt pie 387 pastniekiem dažādos Latvijas reģionos, kur līdz šim bijis lielākais pieprasījums pēc bezskaidras naudas norēķiniem. Norēķini notiks, izmantojot pastniekiem nodrošināto mobilo lietotni un klientu bezkontakta maksājumu kartes.
Tādējādi ērtāk norēķināties par pakalpojumiem būs arī Latvijas Pasta Visa maksājumu kartes īpašniekiem, turklāt arī kartes lietotnes Latvijas Pasts Pay funkcionalitāte ir uzlabota: tajā, papildus jau pieejamajām iespējām, varēs ērti apmaksāt rēķinus.
Latvijas Pasta maksājumu kartei, ja klientam ir atvērts Pasta norēķinu sistēmas (PNS) konts, var pieteikties gan pasta nodaļās, gan pie pastniekiem, gan elektroniski www.pasts.lv, turklāt līdz pat aprīļa beigām kartes noformēšanas maksa samazināta līdz 1,99 eiro.
Ja klientam vēl nav atvērts PNS konts, tad to var izdarīt, piesakot pakalpojumu kādā no pasta nodaļām vai aizpildot pieteikumu https://www.manspasts.lv/lv/pns-document/pns-client
Pastnieks mājās nodrošina visu pasta un maksājumu pakalpojumu, kas pieejami arī klātienē pasta nodaļās un klientu centros, saņemšanu savā dzīvesvietā. Piesakot pakalpojumu klientu atbalsta komandai pa tālruni 27008001 vai e-pastā info@pasts.lv, atkarībā no tā veida, pastnieks to sniegs vienu līdz trīs darbadienu laikā: vai tā būtu preses abonēšana, sūtījumu noformēšana vai maksājumu pakalpojumi.

Seko mums arī soctīklos: FacebookInstagram,  X , Threads

Iepriekšējais rakstsPļavnieku traģēdija: Aizdomās turētajam piemērots drošības līdzeklis
Nākamais raksts“Man ir daudzi grūtie brīži bijuši.” Hokejists Daugaviņš atklāti par panikas lēkmēm