Influencerei un uzņēmējai Evelīnai Pārkerei “Instagram” ir 120 tūkstoši sekotāju, savukārt “YouTube” fanu skaits sasniedzis jau 70 tūkstošus. Andri Kiviču interesē, cik patiesībā ir iespējams nopelnīt ar influencera darbu.
Kāda ir bijusi Evelīnas ienesīgākā sadarbība sešu mēnešu laikā? Tiesa, summas ir iespaidīgas, taču Evelīnas veiksmes stāsts mijas ar lielu atbildību, jo vecāki pārtraukuši meitu finansiāli atbalstīt jau 16 gadu vecumā. Lielākā sadarbība viņi bijusi saistīta ar ceļošanu, ienesot 10 000 eiro pusgada laikā, taču tam jāpieskaita vēl visas citas sadarbības. Viņa pati spēj apmaksāt dzīvesvietu, iegādāties pārtiku un apģērbu tikai ar soctīklos nopelnīto.
Viņa stāsta, ka nekad nav strādājusi “normālu darbu”, piemēram, ofisā vai tamlīdzīgi.
Sarunas fragmentu iespējams NOSKATĪTIES ŠEIT!