Turpinot savā ilgtspējas stratēģijā noteiktos plānus, “Orkla Latvija” turpina pakāpenisku pāreju, lai ražotu produktus bez palmu eļļas. Paaudzēs mīlētais “Selgas” klasiskais cepums tagad tiek ražots bez palmu eļļas un ir jau pieejams veikalu plauktos visā Latvijā.
“Mēs nepārtraukti strādājam, lai nodrošinātu labāko produktu kvalitāti un garšu, vadoties pēc tirgus tendencēm un patērētāju pieprasījuma. Jau kopš 2018. gada mūsu tehnologi strādā, lai saglabātu nemainīgi labu garšu iemīļotajiem “Selgas” cepumiem, vienlaikus meklējot risinājumus, lai aizstātu palmu eļļu ar citām augu izcelsmes izejvielām. Šo izmaiņu pamatā ir “Orkla Latvija” ilgtspējas stratēģijā noteiktā vēlme izmantot ilgtspējīgus un atbildīgi iegūtus izejmateriālus, turklāt arī pētījumi pierāda, ka, izvēloties pārtikas produktus, patērētāji aizvien lielāku uzmanību pievērš tā sastāvdaļām,” stāsta Lineta Mikša, “Orkla Latvija” komunikācijas direktore.
“Orkla Latvija” ilgtspējas stratēģija paredz visu uzņēmuma pārstāvēto zīmolu produktu ražošanas pāreju no palmu eļļas uz citām augu izcelsmes izejvielām. Ņemot vērā komplicēto ražošanas procesu un investīcijas dārgākās, ilgtspējīgi iegūtās sastāvdaļās, izmaiņas produktu receptūrās tiek ieviestas pakāpeniski. Plānots, ka nākamais produkts ar uzlaboto receptūru būs “Selgas” vafeles.
Lineta Mikša turpina, ka “šis ir viens no soļiem, ko veicam, lai ražošanas process būtu ilgtspējīgs un mūsu produkti tiktu ražoti no atbildīgi iegūtām izejvielām. Nākamais solis, pie kura jau aktīvi darbojamies, ir videi draudzīgāks iepakojums visiem “Selgas” produktiem tuvāko pāris gadu laikā.”
“Selga” cepumus ir iecienījušas ģimenes vairākās paaudzēs kopš 1956. gada. “Selgas” plašajā produktu klāstā ir iemīļotais klasiskais cepums jeb “Selgas kvadrātiņš” ar daudzveidīgām garšām, vafeles, dubultie cepumi un auzu cepumi “Selga Nature”.