Pārdot produktus un pakalpojumus mileniāļiem jeb paaudzei, kura uzaugusi lielās tehnoloģisko izaugsmes laikmetā, nav nemaz tik vienkārši. Tieši šī paaudze, kura dzimusi 80. gadu beigās un 90. gadu sākumā, ilgu laiku tika raksturota kā īpaši izvēlīga, nepietiekami nodarbināta un ar ierobežotiem finanšu resursiem. Tomēr šī situācija visā pasaulē strauji mainās, mileniāļu paaudzei sasniedzot vecumu, kurā pieaug to ienākumi un pirktspēja. Kā pareizi uzrunāt šo jauno, pirktspējīgo patērētāju paaudzi, kura ievērojami atšķiras no saviem priekšgājējiem? Par to uzzināsiet šajā rakstā!

Socializējies ar savu klientu

Mileniāļi meklē zīmolus, kuri socializējas ar patērētāju un iesaista tos diskusijā par tiem būtiskiem tematiem. Neapšaubāmi visefektīvākais, kā sazināties ar šo patērētāju grupu ir sociālie tīkli, jo tieši mileniāļi mēneša ietvaros sociālajos tīklos pavada par vidēji 9.3. stundām ilgāk nekā citi. Protams, uzņēmumu klātbūtne sociālajos tīkos jau ir kļuvusi par normu. Taču socializēšanās ar potenciālo klientu nozīmē vairāk nekā izveidot profilu Facebook vai Twitter. Vislabākais veidos, kā uzsākt socializēšanos ir “sarunas uzsākšanas” taktika. Dažādi sociālo mediju rīki var palīdzēt jums uzrunāt cilvēkus, kuri ir ieinteresēti jūsu produktā vai pakalpojumā. Piemēram, ja jums pieder vegānu restorāns, tieši sociālie tīkli var palīdzēt jums uzrunāt cilvēkus, kurus tas interesē.

 

Esat pieejami saziņai

Potenciālā klienta uzrunāšana ir sākums sekmīgai klientu piesaistei. Taču, lai mileniāļu auditoriju piesaistītu izdarīt pirkumu un, iespējams, pat atgriezties pie jūsu sniegtā pakalpojuma vai piedāvātā produkta, uzņēmumam ir svarīgi būt pieejamam saziņai. Populārākie saziņas veidi – telefona zvani un e-pasta vēstules, turpina būt nozīmīgi, taču tieši mileniāļiem ir svarīga iespēja ātri un vienkārši sazināties uzņēmumu sociālajos tīkos. Attiecīgi, lai šai auditorijai sniegtu vislabāko klientu servisu – nodrošiniet ātru un vienkāršu saziņas iespējas sociālajos tīkos.

 

Mobilajām lietotnēm draudzīgas mājaslapas

Mobilo ierīču lietošanas apmēri turpina strauji pieaugt, īpaši mileniāļu vidū viedtālruņu nozīme ikdienas darbību veikšanai ir īpaši nozīmīgi, gan veicot pirkumus, izklaidējoties, gan izglītojoties tiešsaistē. Tieši tāpēc uzņēmumiem, kuri vēlas uzrunāt mileniāļus, ir jāspēj nodrošināt mobilajām lietotnēm draudzīgas mājaslapas. Aizvien vairāk nozares, kurām pakalpojumu sniegšana internetā nav prioritāte, parūpējas par mobilajām ierīcēm draudzīgām mājaslapām, lai sniegtu ērtu un vienkāršu pakalpojumu sanešanu arī digitālajā vidē. Piemēram, viesmīlības nozare – ēdināšanas uzņēmumi un viesnīcas nodrošina iespēju saņemt pakalpojumu, izmantojot interneta vietnes. Arī online kazino ir pieejama mobilajām ierīcēm draudzīgās lietotnēs, lai sniegtu iespēju spēlēt spēles uz viedtālruņa. Vienkāršās, ērtās un lietotājām draudzīgās mobilajām ierīcēm draudzīgās mājaslapas šajās nozarēs pierāda, cik būtiski uzņēmuma ir ieguldīt attīstībā, lai uzrunātu jaunus klientus.  

 

Ērta un vienkārša pakalpojuma iegāde

Veiksmīga klienta uzrunāšanai un piesaistei jānoslēdzas ar pirkuma izdarīšanu. Lai arī cik veiksmīga un pārdomāta būs potenciālo klientu piesaiste, ja preces vai pakalpojuma iegāde būs sarežģītā, tad visticamāk, tā netiks veikta. Tāpēc ir uzņēmumiem ir būtiski sekot tendencēm, ieviešot ne tikai bezkontakta maksājuma iespēju tirdzniecības vietām, bet arī dažādus maksājuma veidus interneta veikalos: bankas pārskaitījums, PayPal, kredītkartes u.c.

Iepriekšējais rakstsNepiestāj benzīntankos un restorānos: Virsnīte ar ģimeni nedēļas laikā sasniegusi Āfriku
Nākamais rakstsMeklētājiem nav labu ziņu par Daugavā iekritušo jauno vīrieti