Karstuma vilnis ir pārņēmis visu Latviju, tāpēc pieprasījums pēc svaigiem un atspirdzinošiem pārtikas produktiem un dzērieniem “Maxima Latvija” veikalos ir krasi pieaudzis salīdzinājumā ar maija sākumu, kad gaisa temperatūra bija ievērojami zemāka. Visstraujāk augošais pieprasījuma pieaugums pagājušā nedēļā ir bijis vistu olām, gurķiem, kefīram, gāzētam ūdenim, turklāt marinētu biešu pieprasījums audzis pat 2 reizes. Tas ir apliecinājums, ka aukstā biešu zupa ir stabila karstā laikā līdere maltītei Latvijā. Karstajā laikā “Maxima” nāk klajā ar interesantu informāciju

“Laikam kļūstot arvien siltākam, iedzīvotāji izvēlas arvien vasarīgākus un sezonālākus produktus, ko lietot savā uzturā. Iecienītākā vasaras deserta, saldējuma, pieprasījums “Maxima” veikalos ir dubultojoties, salīdzinot ar nedēļu maija sākumā, kad laiks bija ievērojami vēsāks. Iecienītākie saldējumu zīmoli pagājušā nedēļā ir bijuši “Karlsons”, “Pols”, kā arī “Rūjienas” saldējums. Papildus tam, pircēji aktīvi iegādājas sastāvdaļas aukstajai biešu zupai. Marinētas vai vārītas bietes, brūnās vistu olas, kefīru un Latvijas gurķus. Turklāt, jāizceļ ir baltais cukurs, kas ir nepārspējams līderis pirkumu sarakstā, ko cilvēki iegādājas lielā apjomā, lai, visdrīzāk, sagatavotos ievārījumu vārīšanas un konservēšanas sezonai. Šo produktu kategoriju pieprasījumu ir veicinājis gan karstais laiks, gan zemās cenas. Sekojot līdzi iedzīvotāju paradumiem šīm produktu kategorijām piedāvājam īpaši izdevīgas cenas, “ stāsta SIA “Maxima Latvija” Iepirkuma departamenta direktors Edvīns Lakstīgala.

Karstais laiks iet roku rokā arī ar grilēšanu un dārza ballītēm –  pieprasītākie šašliki pieauguši vairākas reizes un iecienītākais ir bijis cūkgaļas šašliks. Grilēšanas svētkus bieži nevar iedomāties bez atspirdzinoša dzēriena – alus stabili ir iekļuvis TOP 10 pirktāko produktu sarakstā. Gandrīz uz pusi ir pieaudzis arī dzeramā ūdens pieprasījums – klienti visbiežāk izvēlas tieši gāzēto ūdeni, lai varētu gan atspirdzināties, gan, visdrīzāk, papildināt ar to auksto zupu, bet negāzētā dzeramā ūdens pieprasījums krasi neatpaliek.

Papildus karstumam, šogad vasaras iesākusies arī ar ievērojamu knišļu pieplūdumu, kas atspoguļojas arī “Maxima” klientu pieprasījuma izmaiņās – maija pirmajās nedēļas ievērojami pieaudzis pret odu un ērču līdzekļu pieprasījums. Kopumā “Maxima” veikalu sortimentā ir nopērkami 10 dažādi līdzekļi pret odiem un ērcēm, 50 % no tiem ražoti Latvijā. Analizējot produktu pieprasījumu, maijā pieprasījums pēc pret odu un ērču līdzekļiem pieaudzis 2 reizes (salīdzinot ar identisku periodu aprīlī), vairums to pircējas – sievietes.

Seko mums arī soctīklos: FacebookInstagram,  X , Threads

Iepriekšējais rakstsPar īpaši pretīgu noziegumu paveikšanu aiz restēm nokļūst trīs jauni vīrieši
Nākamais rakstsIeilguša konflikta dēļ divi kaimiņi Rīgā izšķiras par baisu rīcību