“Lidl” izplata pārsteidzošu ziņu pircējiem. Lai inflācijas apstākļos Latvijas iedzīvotājiem mazinātu augsto pārtikas cenu spiedienu, “Lidl” jūnijā ir samazinājis cenas 10% savu produktu kopklāsta visās pārtikas preču pamatgrupās. Cenu samazinājums dažādās preču grupās ir veikts apjomā līdz pat 30%.
Jau kopš pirmo “Lidl” veikalu atvēršanas Latvijā 2021. gada oktobrī eksperti vairākkārt ir atzinuši “Lidl” par zemo cenu līderi mazumtirdzniecībā, kas nozīmīgi pastiprinājis konkurenci tirgū. “Lidl” turpina šo stratēģiju, būtiski samazinot cenas tādās kategorijās kā piena produkti, sieri, gaļas un zivju produkti, cepamās un salātu eļļas, sausā pārtika un citi.
“Lidl Latvija” valdes priekšsēdētājs Mačejs Urbanskis uzsver: “Tā kā daudzus cilvēkus Latvijā ietekmē dzīves dārdzība, esam atraduši veidu, kā pazemināt mūsu cenas. Kopš ienākšanas Latvijas tirgū “Lidl” ir apliecinājis pozitīvu ietekmi uz ikdienas preču un produktu cenām, kam sekojuši arī citi mazumtirgotāji. Paliekam uzticīgi “Lidl” solījumam – piedāvāt augstas kvalitātes preces par iespējami zemāko cenu, neraugoties uz globāliem pārtikas tirgus izaicinājumiem.”
M. Urbanskis norāda, ka šāds cenu samazinājums ir iespējams, pateicoties “Lidl” privāto zīmolu modelim, kas balstīts kā uz starptautiskajiem iepirkuma līgumiem, tā arī uz sadarbību ar Latvijas ražotājiem, kas tiek veiksmīgi attīstīta.
Par “Lidl”
“Lidl” kā daļa no Nekarzulmā (Vācijā) bāzētās “Schwarz Group” ir viens no lielākajiem pārtikas mazumtirdzniecības uzņēmumiem Vācijā un Eiropā, kurā strādā ap 376 000 cilvēku. Ar vairāk nekā 12 200 veikaliem un 220 loģistikas centriem “Lidl” strādā 31 valstī, kā arī ir pārstāvēts Āzijā.
SIA “Lidl Latvija” izveidots 2018. gada februārī un savu veikalu tīklu Latvijā atvēra 2021. gada 7. oktobrī. Šobrīd “Lidl Latvija” ir 24 veikali 12 Latvijas pilsētās. Vairāk: Lidl.lv un LinkedIn.