Lai pandēmijas apstākļos nodrošinātu vēl ērtāku iepirkšanos klientiem un atvieglotu darba procesu darbiniekiem, “Maxima Latvija” Rīgā, Kuldīgā un Cēsis novembrī atvērs vēl sešus veikalus, kas veidoti pēc jaunā “Mans Veikals” koncepta. Līdz šim “Maxima” pēc šāda vienota koncepta ir pārveidojusi un uzlabojusi jau 15 veikalus visā Latvijā, ko augsti novērtē gan kolēģi, gan klienti.

“Šobrīd vēl vairāk kā jebkad iepirkšanās veikalā ir jābūt ērtai, drošai un pieejamai ik vienam Latvijas iedzīvotājam kā veikalos tirdzniecības centros, tā arī tuvajos piemājas veikalos. “Maxima” jubilejas gadā, kas vienlaikus ir arī pandēmijas gads, esam vērsuši īpašu uzmanību, lai pakāpeniski pielāgotu “Maxima” veikalus jaunajam “Mans veikals” konceptam. Tas paredz, ka pircēji veikalā vēlamās preces var atrast vēl intuitīvāk, pateicoties pielāgotajam preču izvietošanas plānojumam, kas ievērojami samazina veikalā pavadīto laiku. Mēs esam īpašu uzmanību vērsuši arī uz reģionu veikaliem, lai mūsdienīga un ērta iepirkšanās būtu pieejama ne tikai Rīgas, bet arī reģionu iedzīvotājiem. Tieši tādēļ “Maxima” reģionālie veikali lielākās un mazākās Latvijas pilsētās ir vieni no pirmajiem, kuros notikusi pāreja uz jauno veikalu konceptu. Piecās Latvijas pilsētās jaunā koncepta veikali durvis vēra jau oktobrī, un esam priecīgi, ka novembrī durvis vērs vēl seši veikali. Līdz ar to vēl lielākam pircēju skaitam ikvienā reģionā būs iespēja iepirkties ērtā un drošā veikala vidē tuvu mājām,” norāda Evija Grīnberga, “Maxima Latvija” tirdzniecības tīklu direktore.

Jaunā “Maxima X” formāta veikala telpās ir mainījies izkārtojums, tādējādi izdevīgākie pirkumi būs pieejamākajās vietās – veikala sākumā, lai pircēji vienmēr var iepazīties ar labākajiem piedāvājumiem, tāpat arī esošais sortiments pielāgots tieši klienta vajadzībām. Iemīļotās preces varēs rast ceļu uz iepirkumu groziņu vēl ātrāk. Papildus tam ir ieviests jauns un modernizēts aprīkojums kā, piemēram, specializēts ledusskapis svaigu zivju tirdzniecībai, energoefektīvi risinājumi, saprotamākas un vieglāk pārskatāmas preču kategorijas un īpašie piedāvājumi, kā arī citi jauninājumi, kas vizuāli klientam nav redzami, bet palīdz efektīvāk darbiniekiem veikt tiešos darba pienākumus.

Novembrī pārmaiņas uz jauno konceptu “Maxima” veikalos būs novērojamas – četros veikalos Rīgā, un pa vienam Kuldīgā un Cēsīs. “Maxima X” formāta veikalos pieejams daudzveidīgs “Meistara Marka” gatavo maltīšu klāsts līdzņemšanai, bagātīgs svaigo dārzeņu un augļu sortiments, kā arī citi iecienīti augstas kvalitātes produkti par pieejamām cenām. Turklāt “Sirsnīga izvēle” kampaņas laikā iecienītākie vietējo ražotāju un pasaules zīmolu produkti pieejami līdz pat 58% lētāk ilgtermiņā

Jau ziņots, ka valdības noteiktās ārkārtējās situācijas laikā visi “Maxima” veikali ir pieejami visiem iedzīvotājiem – kā vakcinētiem, tā nevakcinētiem – neatkarīgi no veikalu formāta vai atrašanās vietas. Lai rūpētos gan par pircēju, gan darbinieku drošību, ir stiprināti gan esošie drošības pasākumi “Maxima” veikalos, gan ieviesta virkne jaunu aktivitāšu. Kopumā kopš pandēmijas sākuma drošas veikalu vides izveidē “Maxima” investējusi vairāk nekā 1 miljonu eiro.

Iepriekšējais rakstsDiemžēl TV šovu zvaigzne Magone nonākusi smaga lēmuma priekšā
Nākamais rakstsDiemžēl liela nelaime šorīt notikusi Rīgā