“Maxima Latvija” piešķirts starptautiskais sertifikācijas asociācijas ICERTIAS (International Certification Association) augstākā līmeņa globālais apbalvojums mazumtirdzniecībā Best Buy Awardjeb “Kvalitāte par labāko cenu”. Šo novērtējumu “Maxima Latvija” saņem jau trešo reizi, apliecinot stabilu līderību, piedāvājot augstas kvalitātes produktus par pieejamu cenu.

“Nodrošināt plašu augstas kvalitātes produktu sortimentu par pieejamām cenām visiem Latvijas iedzīvotājiem ir “Maxima” prioritāte jau daudzus gadus un esam gandarīti, ka mūsu pircēji un Latvijas iedzīvotāji to pamana un novērtē. Jau trešo reizi saņemtais augstais starptautiskais novērtējums, kas tieši balstīts uz iedzīvotāju vērtējumu, apliecina, ka daudzveidīga, kvalitatīvu produktu pieejamība par izdevīgām cenām gan no iemīļotiem vietējiem ražotājiem, gan iecienītiem globāliem zīmoliem Latvijas pircējam ir patiešām svarīga. Tādēļ arī turpmāk mērķtiecīgi strādāsim, lai tieši “Maxima” veikalos ikviens Latvijas iedzīvotājs varētu iegādāties sev tīkamākos un iemīļotākos augstākās kvalitātes produktus par izdevīgu cenu,” stāsta Edvīns Lakstīgala, “Maxima Latvija” kategoriju vadības un iepirkumu direktors.

Maxima Latvija” pastāvīgi gādā par izdevīgas cenas piedāvājumiem,  ilgtermiņā samazinot cenas klientu iecienītiem vietējiem produktiem, jo īpaši  Latvijā ražotiem piena produktiem, kā arī starptautisku zīmolu precēm. Tāpat, rūpējoties arī par sabalansētu un veselīgu maltīti par pieejamu cenu, šī gada sākumā, reaģējot uz PVN izmaiņām, “Maxima Latvija” “iesaldēja” PVN pircēju īpaši iecienītiem Latvijai raksturīgiem dārzeņiem un augļiem, PVN pieauguma daļu uzņemoties uz sava rēķina un saglabājot konkrētiem produktiem līdzšinējo regulāro cenu. Papildus šīm ilgtermiņa iniciatīvām pastāvīgi tiek piedāvātas arī dažādas akcijas ikdienā un svētkos aktuāliem produktiem.

Šveicē bāzētās Starptautiskās Sertifikācijas asociācijas ICERTIAS apbalvojums kategorijā “Best Buy Award” atspoguļo Latvijas valsts iedzīvotāju viedokli par to, kurš zīmols vai uzņēmums sniedz tiem augstāko kvalitāti par labāko cenu atbilstoši viņu personīgajai pieredzei Latvijas tirgū. Šajā aptaujā tiek ņemta vērā patērētāju pieredze, viedokļi, apmierinātība un uztvere, lai novērtētu tirgū esošo preču un pakalpojumu cenas un kvalitātes attiecību, pamatojoties uz personīgo pieredzi.

“Best Buy Award” tiek veikts saskaņā ar Starptautiskās Tirdzniecības kameras (ICC) un Eiropas Pētniecības ekspertu asociācijas (ESOMAR) pieņemtajiem Starptautiskajiem noteikumiem par tirgus un sociālo pētījumu veikšanu. Uzņēmumi tiek vērtēti, izmantojot Deep Mind Awareness (DEEPMA) izpētes metodi, un tās laikā ar anketēšanas palīdzību tiek apkopots cilvēku viedoklis par pieredzi un apmierinātību ar saņemto produktu un tā cenas un kvalitātes attiecību mazumtirdzniecībā.

Jaunākais pētījums Latvijā tika veikts 2023. gada janvārī iedzīvotājiem vecumā virs 18 gadiem. Kopumā pētījumā piedalījās 1200 respondentu, kuri sniedza atbildes uz atvērta tipa jautājumiem, bez piedāvātiem atbilžu variantiem.

 

Iepriekšējais rakstsSvarīga informācija “Muzikālās bankas” faniem
Nākamais rakstsPamatīgas pārmaiņas piemeklējušas populāro “SuperBingo”