Teju 20 gadus pēc Velsas princeses Diānas nāves autokatastrofā Parīzē, kur 1997.gada 31.augusta naktī viņas Mercedes ietriecās tuneļa sienā, gaismā nākuši ārkārtīgi nepatīkami fakti, trešdien vēsta vadošie Lielbritānijas mediji.

Atsaucoties uz franču fotogrāfa Paskāna Rostēna jauno grāmatu “Who Killed Lady Di?” (“Kurš nogalināja lēdiju Dī?”), tiek ziņots, ka konkrētais Mercedes limuzīns drīzāk atgādinājis vraku un bijis īstas nāves lamatas. Viesnīcas Ritz autoparkā esošais spēkrats neesot bijis drošs, ja braucis ar lielāku ātrumu kā 60 km/h. Par to divus mēnešus pirms traģēdijas brīdināts viesnīcas personāls. Konkrētais auto piederējis uzņēmumam Etoile Limousines, kas apkalpojis Ritz.

Fotogrāfs apgalvo, ka auto bija avarējis jau iepriekš. “Tā Ritz mašīna bija vraks. Tā bija avarējusi arī iepriekš un labota vairākas reizes.” Viņš apgalvo, ka auto jau bijis teju norakstīts nodošanai metāllūžņos, tomēr pārdomāts un tas salabots. Rostēns raksta, ka kāds viņa draugs tajā pat gadā braucis ar konkrēto Mercedes, pēc tam brīdinot par spēkratu pārējo Ritz personālu. Divus mēnešus pirms negadījuma, atstājot viesnīcu, draugs norādījis, ka no auto ir jātiek vaļā. “Virs 60 km/h tas neizturēs!”

Iepriekš veiktā izmeklēšana liecināja, ka traģiskajā avārijā vainojams 41 gadu vecais šoferis Anrī Pols, kurš arīdzan gāja bojā. Viņš, cenšoties atrauties no uzmācīgiem fotogrāfiem, zaudēja kontroli pār spēkratu, kad lielā ātrumā ar to iebrauca Alma tunelī blakus Sēnas upei. Šoferis bijis iedzēris un lietojis antidepresantus.

Avārijā gāja bojā tolaik 36 gadus vecā Diāna, viņas draugs, ēģiptiešu uzņēmējs Dodi al Fajeds un šoferis, bet izdzīvoja Diānas miesassargs Trevors Rīss-Džonss.

Iepriekšējais rakstsNepatīkama patiesība: Iedzīvotāji Latvijā slēpj savas veselības problēmas no ģimenes locekļiem
Nākamais rakstsNEDĒĻAS PLĀNS: labvēlīgās dienas tavam skaistumam un labsajūtai 5. – 11. jūnijs