Aizrit pēdējā ziemas sezona, kad satiksmē var piedalīties ar vissezonas riepām, kas marķētas tikai ar apzīmējumu M+S. Prasības uz ceļa kļūst stingrākas, taču ar ko šīs izmaiņas ir saistītas, un kā “nejauši” nenopirkt riepas, kas nākamajā ziemas sezonā vairs nebūs derīgas, stāsta “360TV Ziņneši”. Šī ir pēdējā ziema, kad drīkst braukt ar vissezonas riepām

 

Pats apzīmējums “vissezonas riepas” nozīmē, ka ar vienām un tām pašām riepām autovadītāji brauc visa gada garumā. Šajā ziemas sezonā no 6 000 pārbaudīto automašīnu tikai 0,2% aprīkotas ar vissezonas riepām. No tām nākamajā ziemas sezonā būs jāatsakās – aizliegums stāsies spēkā no pirmā oktobra visās Eiropas Savienības valstīs.

Autovadītājiem, kuri šogad plāno iegādāties riepas, jābūt īpaši vērīgiem, jo negodprātīgi tirgotāji var mēģināt pārdot noliktavās palikušās M+S riepas par sviestmaizi. Un internetā jau ir redzamas reklāmas, kurās vissezonas riepām piedāvā 50% atlaidi. 

Simboli, kuri jāmeklē uz ziemas riepām, ir kalna virsotne un sniegpārsla – tas garantē, ka šīs riepas var droši lietot ziemā. Būtiskākā atšķirība ziemas riepai ir tāda, ka tai ir labi redzami iegriezumi, kas nodrošina perfektu saķeri ar ledu un sniegu, vissezonas riepām tādu iegriezumu nav.

Kā atklāj CSDD pārstāvis Mārtiņš Mālmeisters: “Ja gadījumā tehniskā kontrole uz ceļiem apstādinās attiecīgo transporta līdzekli, kam nebūs piemērotu riepu, tad ceļa malā tiks noņemtas attiecīgās numurzīmes un transporta līdzeklis ceļu turpināt varēs tikai ar evakuatora palīdzību.” Šī ir pēdējā ziema, kad drīkst braukt ar vissezonas riepām

Seko mums arī soctīklos: FacebookInstagram,  X 

Iepriekšējais rakstsViena no visvairāk samilzušajām Magones problēmām beidzot ir atrisināta
Nākamais rakstsTavs horoskops veiksmīgai dienai – 22. februāris