Trešdien, 15. aprīlī no plkst. 11:18 līdz plkst. 23.00 bija pārtraukumi Smart-ID darbībā. Pārtraukumus radīja problēmas ar datubāzi, kā rezultātā tika traucēta Smart-ID pakalpojuma izmantošana. SK ID Solutions AS komanda visu dienu aktīvi strādāja, lai noskaidrotu problēmas cēloni, nodrošinātu maksimāla pieprasījumu skaita apstrādāšanu pat zemas veiktspējas vidē un rastu risinājumu darbības atjaunošanai pilnā apjomā.

Sākot no plkst. 22:07 ieviesto izmaiņu rezultātā Smart-ID darbība tika pilnībā atjaunota, tādējādi nodrošinot piekļuvi internetbankai un e-pakalpojumiem. Dažiem individuālajiem klientiem tomēr vēl bija problēmas ar Smart-ID izmantošanu. Taču visu nakti Smart-ID strādāja ierastajā režīmā, un mēs ticam, ka tā būs arī turpmāk pat liela pieprasījumu rezultātā, kas sagaidāms no rīta.

Atvainojamies klientiem, lietotājiem un sadarbības partneriem par sagādātajām neērtībām.

Iepriekšējais rakstsMums jāstrādā. Bērnu labāk vest uz dārziņu vai pie omes? Atbildes uz ikdienišķiem Covid-19 jautājumiem
Nākamais rakstsPēc rekonstrukcijas atver jaunus “Maxima” veikalus