Veicinot sadarbību ar vietējiem ražotājiem, “Lidl” divkāršojis Latvijā ražoto produktu skaitu veikalu plauktos, ja salīdzina ar periodu, kad  uzņēmums ienāca Latvijā. Šobrīd “Lidl” Latvijā sadarbojas ar vairāk nekā 70 Latvijas ražotājiem, kuru preces veikalos pieejamas gan ar “Lidl” zīmoliem, gan kā atsevišķas preces. Latvijā ražotie produkti ieņem aizvien nozīmīgāku vietu “Lidl” veikalu plauktos ne tikai Latvijā, bet arī Vācijā, Lielbritānijā, Polijā, visās Baltijas valstīs un citās pasaules valstīs. Tirgotājs “Lidl” izplata svarīgu ziņu pircējiem

Sadarbība starp “Lidl” un vietējiem ražotājiem sākās jau pirms tika atvērti pirmie veikali, lai nodrošinātu Latvijā radīto preču pieejamību jau pirmajā veikalu darbības dienā. Viens no uzņēmuma ilgtermiņa mērķiem ir veicināt vietējo ražotāju attīstību un piedāvāt klientiem aizvien vairāk Latvijā radītus produktus.

““Lidl” dati liecina, ka pircēji labprāt dod priekšroku Latvijā radītiem produktiem, it īpaši tuvojoties valsts svētkiem. Tādēļ mēs regulāri rūpējamies par to, lai mūsu pircējiem ir pieejams plašs Latvijā radīto produktu piedāvājumus veikalu plauktos. Īpaši nozīmīgs vietējo ražotāju pieaugums “Lidl” sortimentā vērojams svaigas gaļas un piena produktu kategorijās – svaigās gaļas iepirktās produkcijas daudzums ir pieaudzis par vairāk nekā 35 reizēm, savukārt  piena produktu daudzums ir audzis vairāk nekā trīs reizes, salīdzinot ar veikalu atvēršanās periodu Latvijā,” stāsta Nikola Balabans, par iepirkumiem atbildīgais “Lidl Latvija” valdes loceklis.

“Lidl Latvija” ne tikai atbalsta vietējos ražotājus Latvijā, bet arī palīdz tiem attīstīt eksportu. Pateicoties veiksmīgai sadarbībai, atsevišķi Latvijas ražotāji ar “Lidl” starpniecību ir spējuši nokļūt arī citos Eiropas “Lidl”” veikalos, piemēram, Vācijā un Lielbritānijā, tādējādi stiprinot starptautisko konkurētspēju.

““Karavela” ar “Lidl” sadarbojas jau vairāk kā piecus gadus, šajā laikā mūsu sadarbības apjoms gan ģeogrāfiski, gan sortimenta ziņā ir tikai audzis. Varam apstiprināt, ka tiem uzņēmumiem, kam ir vēlme konkurēt starptautiskajā vidē “Lidl” ir izcils partneris, kurš dod apjomu un arī iespēju izstrādāt jaunus un inovatīvus produktus. Mūsu uzņēmums šobrīd strādā ar “Lidl” Vācijā un Lielbritānijā. Tāpat mēs turpinām paplašināt ģeogrāfiju, jo katrā valstī ir atšķirīgi ēšanas paradumi,” atklāj Jānis Endele “Karavela” attīstības direktors un līdzīpašnieks.

Kā norāda AS “Dobeles dzirnavnieks” valdes priekšsēdētājs Kristaps Amsils, “Dobeles dzirnavnieks” ar vairāku Eiropas valstu “Lidl” sadarbojas jau kopš 2017.gada: “Augstu vērtējam “Lidl” kā stabilu partneri, ar kura starpniecību Latvijā ražotus graudaugu produktus var iegādāties arī daudzviet Eiropā. Kopš “Lidl” ienākšanas Latvijā mūsu sadarbība ir tikai stiprinājusies, un šobrīd Latvijas pircējiem “Lidl” veikalu plauktos ir pieejami arī “Dobeles dzirnavnieka” zīmola produkti.”

“Lidl” apņemšanās ir turpināt paplašināt sortimentu ar Latvijā ražotiem produktiem. Mērķis ir paplašināt sadarbību ar jau esošajiem ražotājiem un dibināt jaunas. Pircēju ērtībām Latvijas izcelsmes produkti veikalos ir izcelti ar īpašo “Ražots Latvijā” marķējumu, kā arī mazumtirgotājs turpina īstenot dažādas reklāmas kampaņas, kurās tiek izcelti tieši Latvijas ražotāji.

 

Par “Lidl”:

“Lidl” kā daļa no Nekarzulmā (Vācijā) bāzētās “Schwarz Group” ir viens no lielākajiem pārtikas mazumtirdzniecības uzņēmumiem Vācijā un Eiropā. Ar vairāk nekā 12 350 veikaliem un 220 loģistikas centriem “Lidl” pašlaik strādā 31 valstī, nodarbinot aptuveni 375 000 cilvēku.

“Lidl” saviem klientiem piedāvā kvalitatīvus produktus un preces par labāko cenu. Ikdienu veikalos, loģistikas centros un birojos raksturo vienkāršība un orientēšanās uz noteiktiem procesiem. Savā ikdienas darbībā “Lidl” uzņemas atbildību par cilvēkiem, sabiedrību un vidi. Mums ilgtspēja nozīmē arī to, ka katru dienu apliecinām ar darbiem savu solījumu par kvalitātes standartiem.  Efektivitāte, cieņa, uzticēšanās piezemēta attieksme un piederība ir mūsu uzņēmuma vērtības, kas nosaka to, kā mēs strādājam ikdienā un veido pamatu mūsu uzņēmējdarbības panākumiem.

“Lidl” 2023. finanšu gadā pārdošanas apjomi sasniedza 125,5 miljardus eiro. Savukārt “Schwarz Group” uzņēmumi 2023. finanšu gadā sasniedza 167,2 miljardu eiro pārdošanas apjomus.

SIA “Lidl Latvija” izveidots 2018. gada februārī un savu veikalu tīklu Latvijā atvēra 2021. gada 7. oktobrī. Šobrīd “Lidl Latvija” ir 30 veikali 13 Latvijas pilsētās. Vairāk: Lidl.lv un LinkedIn.

Seko mums arī soctīklos: FacebookInstagram,  X , Threads

Vēlies jaunumus uzzināt ātrāk? Skenē kodu vai uzspied uz tā un pievienojies mums arī Telegram!

Iepriekšējais rakstsJau ceturtdien daļā valsts varētu uzsnigt, nākamnedēļ – daudzviet
Nākamais rakstsSmags negadījums uz šosejas A12, viens no auto aizdedzies – VIDEO