Zaļmaldināšanas definīcija – Greenwashing (no angļu valodas), latviski – zaļmaldināšana ir reklāmas vai mārketinga veids, kurā zaļais PR un zaļais mārketings tiek maldinoši izmantoti, lai pārliecinātu sabiedrību, ka organizācijas produkti, mērķi un politika ir videi draudzīgi. Vai vistas gaļa bez antibiotikām ir tikai reklāmas triks?
Raidījumu cikls “Zaļi maldināts” ar pētnieciskās žurnālistikas palīdzību patērētājam palīdzēs orientēties plašajā preču klāstā un saprast “norādes”, kas rakstītas uz preču iepakojumiem.Raidījuma mērķis ir sniegt skatītājam izpratni par nozīmīgiem šā brīža vides aspektiem, kas palīdz atšķirt “zaļmaldināšanu” no objektīvas un faktos balstītas informācijas.
Raidījuma “Zaļi maldināts” pirmā raidījuma eksperimentā piedalīsies mūziķi Katrīna Gupalo un Edgars Vilcāns, viņiem pārtikas veikalā būs jāizvēlas videi draudzīgi produkti dažādās preču grupās. Šī eksperimenta mērķis ir noskaidrot, ko ikdienā cilvēki uztver kā videi draudzīgu pārtiku. Vai slavenībām izdosies atšķirt patiesi “zaļu” produktu no maldināšanas?
Raidījuma epizodi iespējams NOSKATĪTIES ŠEIT!
Projektu finansē Mediju atbalsta fonds no Latvijas valsts budžeta līdzekļiem. Par raidījuma “Zaļi maldināts?” saturu atbild SIA “Finger Film Production”.