Lai uzlabotu pircēju pieredzi, IKEA veikalā Rīgā ir atvērtas 12 pašapkalpošanās kases, tādējādi padarot norēķināšanos par precēm vēl vieglāku un ātrāku. Jau pirmajā nedēļā gandrīz trešā daļa veikala apmeklētāju norēķinājās par pirkumiem pašapkalpošanās kasēs. Labāko iepirkšanās pieredzi nodrošina arī pastāvīga veikala ekspozīcijas atjaunošana, lai iedvesmotu pārvērtībām, cenu samazināšana un investīcijas ēdināšanas jomā. 

“Mēs pastāvīgi darām labāko, kas mūsu spēkos, lai nodrošinātu arvien labāku iepirkšanās pieredzi saviem apmeklētājiem. Lai uzlabotu apmaksas procesu un dažādotu norēķināšanās iespējas, mēs esam atvēruši 12 pašapkalpošanās kases, kurās pircēji var ērti samaksāt par pirkumiem, vajadzības gadījumā saņemot arī palīdzību no kasiera puses. Pašapkalpošanās sistēma ir īpaši ērta ātriem iepirkumiem, kad jāiegādājas mazākas preces,” stāsta IKEA Latvija vadītājs Pēteris Grīnbergs. 

Pašapkalpošanās kasēs par pirkumiem var norēķināties ar maksājumu kartēm. Tiek pieņemtas arī dāvanu kartes, kuponi un depozīta kuponi. 

P. Grīnbergs piebilst, ka IKEA pastāvīgi rūpējas par uzlabojumiem veikalā, lai pircējiem sniegtu vislabāko pieredzi. “Veikalam ir būtiska loma kā iedvesmas avotam, kā vietai, kur apmeklētāji var pārliecināties par preču kvalitāti, tās kārtīgi apskatīt un aptaustīt, lai būtu vieglāk pieņemt lēmumu. Īpaši svarīgi tas ir sarežģītākām precēm, piemēram, mēbeļu sistēmām. Mēs regulāri atjaunojam ekspozīcijas zonas, pielāgojot to vietējo iedzīvotāju aktuālajām sadzīves situācijām, lai iedvesmotu pārmaiņām, kas ir piemērotas reāliem mājokļiem. Šobrīd veikals jau greznojas svētku rotā – apmeklētāji var gan iegādāties visu, kas nepieciešams mājīgas svētku noskaņas radīšanai par pieņemamu cenu, gan rast iedvesmu mājokļa, svētku galda vai eglītes rotāšanai.” 

Latvijā atvērs jaunu klientu apkalpošanas vietu 

IKEA Latvija vadītājs uzsver, ka klātienes apkalpošanas vietu pievienotā vērtība ir zinoši darbinieki un to sniegtās konsultācijas, kas nodrošina un iedvesmo vietējam tirgum aktuālajām pārmaiņām. Lai IKEA preces būtu vēl pieejamākas plašam Latvijas iedzīvotāju lokam, IKEA 2024. gada vasarā atvērs jaunu plānošanas un preču pasūtīšanas punktu Liepājā. 

“Tā būs pirmā mazāka formāta apkalpošanas vieta Latvijā – plānošanas un preču pasūtīšanas centrs, kura uzdevums būs sniegt atbalstu plānošanā, preču pasūtīšanā un pasūtījumu saņemšanā, īpašu uzmanību pievēršot virtuves iekārtām, skapju sistēmām un vannasistabas iekārtojumam,” informē P. Grīnbergs. 

Jaunums – svaigi cepta pica 

Lai labāk apmierinātu Latvijas iedzīvotāju vajadzības, IKEA paplašinās arī ēdināšanas jomā, piedāvājot izmaiņas ik nedēļu Zviedru restorāna ēdienkartē, attīstot vietējo konditorejas izstrādājumu piedāvājumu, kā arī ieguldot ilgtspējīgos risinājumos uzņēmuma darbībā, piemēram, izmantojot mākslīgo intelektu, lai pārraudzītu iespējamo pārtikas atkritumu apjomu. Nesen IKEA veikalā blakus Zviedru bistro tika atvērta arī picērija, kur top pašu ceptas picas. Ēdienkartes paplašināšanā un picas piedāvājuma nodrošināšanā uzņēmums ir ieguldījis aptuveni 90 000 eiro. 

“Lai varētu sortimentā iekļaut picu, mēs iegādājāmies iekārtas mīklas pagatavošanai un izstrādājām receptūras, kas vislabāk atbilstu Latvijas iedzīvotāju garšas kārpiņām. IKEA piedāvāto picu cena ir sākot no 5,99 €. Picas var iegādāties baudīšanai uz vietas vai līdzņemšanai.” P. Grīnbergs pastāsta, ka IKEA apsver iespēju nākotnē piedāvāt arī sagataves picas pagatavošanai mājās – pircēji varētu iegādāties svaigu mīklu, nepieciešamās sastāvdaļas pildījumam un izcept picu savā virtuvē. 

Jau kopš ienākšanas Latvijas tirgū IKEA investē teicamas kvalitātes ēdināšanas piedāvājumā par zemu cenu. Brokastis maksā, sākot no 0,49 €, pusdienas iespējams paēst kaut par 1,99 €, bet ar desertu var pamieloties pat par 0,99 €. IKEA pārstāvji uzskata, ka ēdināšanas piedāvājums veicina un nodrošina IKEA apņemšanos – piedāvāt izdevīgas cenas mājokļa labiekārtošanas precēm un pārtikai. 

Nodrošina solījumu samazināt cenas 

Preču nodrošināšana par pieejamu cenu joprojām ir būtisks IKEA pamatdarbības stūrakmens, un uzņēmums ir apņēmies turēt cenas tik zemā līmenī, cik vien iespējams, lai pēc iespējas vairāk cilvēku varētu uzlabot ikdienas dzīvi mājās. Nodrošināt zemu cenu ikdienā ir solījums, ko IKEA apņemas turēt. Šoruden, kad palielinājās izdevumi un cilvēki meklēja veidus, kā ietaupīt, IKEA samazināja cenas simtiem preču. 

“Šobrīd daudzi saskaras ar dzīvošanas izmaksu pieaugumu un inflāciju. Mūsu apņemšanās padarīt savas preces pieejamas plašam cilvēku lokam un nodrošināt zemas cenas ikdienā ir spēcīgāka nekā jebkad agrāk. Mēs pastāvīgi pielāgojamies dinamiskajai tirgus situācijai un mēģinām pēc iespējas samazināt cenas. Pateicoties materiālu un transporta cenu samazinājumam un uzņēmuma iekšējiem centieniem, mēs varējām samazināt cenas simtiem preču, piemēram, NISSAFORS ratiņiem, daļai LINDBYN spoguļu, RANARP iekaramajām griestu lampām, atsevišķiem EKENÄSET atpūtas krēsliem un daudzām citām lietām. Mēs turpināsim strādāt šajā virzienā, lai IKEA preces būtu vēl pieejamākas, un pazemināsim cenas, kad vien būs iespējams,” saka P. Grīnbergs. 

Viņš piebilst, ka IKEA veiksmīgi īsteno mērķi piedāvāt zemāko cenu tirgū dažādās preču kategorijās. Tas nozīmē, ka IKEA var atrast, piemēram, galdu, krēslu, plauktu vai citas mēbeles par zemāko cenu, kāda tirgū ir pieejama. 

Iepriekšējais raksts“Ceru, ka nevienu nepievilšu!” Patīkami jaunumi Baibas Sipenieces-Gavares dzīvē
Nākamais rakstsKādēļ roku āda ziemā kļūst sausa un 6 pieejami paņēmieni to aizsardzībai