Atklājas aizvien jauni fakti par trešdienas rītā ap plkst.7 Lielvārdes novadā uz autoceļa Tīnūži-Koknese notikušo traģēdiju, kurā VW Golf frontāli sadūrās ar kravas auto DAF, paņemot abu vieglajā auto esošo cilvēku – vadītāja un pasažieres –  dzīvības, vēsta LNT Degpunktā.

 

Kravas auto vadītājs Andrejs stāsta, ka bijis atceļā uz mājām – Ukrainu. Ātrums ap 80 km/h, kad pēkšņi golfiņš veicis liktenīgo manevru. “Es braucu pa savu joslu, mašīna no pretējās joslas iebrauca manā. Es sāku bremzēt, bet nepaspēju. Ceļš bija tīrs, tukšs. Vienkārši iebrauca manā joslā.”

 

 

 

Trieciens saņemts pa kreiso priekšējo riteni, pēc tam fūre nostūmusi golfu no ceļa brauktuves pretējā pusē. Fiziski Andrejs jūtoties labi, avārijā nav cietis, bet psiholoģiski gan ne. Vieglais auto neesot pārsniedzis ātrumu, bet vadītājs arī nav centies izvairīties, nav bremzējis. “Nezinu, varbūt viņam palika slikti, varbūt aizmiga.” LTV Panorāma stāsta, ka Andrejs par šoferi tālbraucēju strādā jau 15 gadus.

 

Pirms gada uz šī ceļa bojā gāja Latvijas sporta zvaigzne Pāvels Kovaļovs ar sievu un dažus mēnešus veco meitiņu.

 

Uz šī ceļa divarpus gadu laikā bojā gājuši 14 cilvēki, bet ievainojumus guvuši vairāk nekā 30.
VIDEO: Kārtējā šausmīgā avārija uz Kokneses ceļa, sekas – traģiskas

Noskaidrots, kāpēc notiek šausmu lietas uz Tīnūžu-Kokneses ceļa

 

Nekas neliecina, ka notikusi ievērojama ātruma pārsniegšana vai pārgalvīga braukšana, stāsta Valsts policijas Satiksmes drošības pārvaldes priekšnieks Normunds Krapsis.

 

Latvijas Valsts ceļiem ir plāns ir plāns ieklāt tā saucamo ribjoslu, kas, iebraucot pretējā joslā, ar skaņu un vibrāciju pamodinātu pat iemigušu šoferi. Tās būšot diezgan ievērojamas izmaksas, jo ar šādu marķējumu jānoklāj vismaz 40 kilometri. Pārliecības, ka to uz ceļa, kas divarpus gadu laikā prasījis jau 14 dzīvības, izdosies paveikt jau šogad, gan neesot.