Portālā sudzibas.lv savu stāstu ievietojusi Anda, kura ar meitām vēlējusies paēst kādā no nesen atklātā tirdzniecības centra “Akropole” picērijām. Diemžēl pusdienas apkalpojošā personāla dēļ izvērtušās visai nebaudāmas, norāda sieviete. Lūk, viņas stāsts! (teksts nav rediģēts!)
“Akropolē ar meitām iegājām paēst. Viena meitiņa man zīdainītis. Apsēdāmies pie nenovākta galdiņa. Tā saucamais viesmīlis, kurš laikam saņēmis viesmīlībā nulle apmācību, bez “labdien” vai “atvainojiet par neērtībām” pienāca un noteica – te sēž vēl cilvēki. Aizgāja uzpīpēt. Nepiedāvāja ne citu galdiņu, ne atvainojās. Sapratu, ka klients te ir nulles vērtē. Tomēr palikām, par cik blakus atbrīvojās cits galdiņš. Gaidīšanas laiks bija gana ilgs, bet tas ok, jo tikām iepriekš brīdinātas. Bērnam atnestie vistas nageti garšoja. Man aukstā zupa nē. Atnestie uz šķīvja uzbērtie kartupeļi ļoti ūdeņaini. Par nelaimi pasūtījām arī 2 gab picas vakariņām. Vienu ar šķiņķi un ananāsiem, otru – ar šķiņķi un šampinjoniem. Neienāca prātā, ka man kastes jāver vaļā un jāpārbauda. Mājās atbraucot konstatējām, ka abas ir plikas šķiņķa picas. Ne sēņu, ne ananāsu. Un es vēl atstāju viesNEmīlim dzeramnaudu. Nožēloju katru šai iestādē iztērēto eiro. Lieki teikt, ka nekad vairs neizmantošu šī iestādījuma pakalpojumus, un brīdināši arī visus savus draugus. Starp citu – pīpētāji pie it kā aizņemtā galdiņa tā arī neatnāca. Ar netīriem traukiem nokrautais galds tāds arī palika pēc mums… Laikam kādi klienti bija gudrāki par mani un par šo slikto servisu aizgāja nesamaksājuši.”
Uzņēmums saņēmis sūdzību par notikušo.